Pred niekoľkými týždňami vyvolal rozruch oznam, ktorý uverejnil hotel Lomnica na svojej webovej stránke a sociálnych sieťach. Stálo v ňom že hotel bude mesiac zatvorený a že jedna éra sa končí a iná začína.
Tou inou érou je podľa najnovších informácií z hotela prechod to 4-hviezdičkového štandardu na 5-hviezdičkový. Od 1. decembra bude mať hotel oficiálne 5 hviezdičiek.
„S myšlienkou piatej hviezdy sme sa pohrávali už dlhšie, nakoľko od začiatku otvorenia hotela sme svoje služby smerovali k poskytovaniu najvyšších štandardov. Na druhej strane nás veľmi motivovali a presviedčali recenzie našich klientov, ich spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, a práve vďaka nim sme odvážne vstúpili do nového konceptu boutique hotela s 5- hviezdičkovými štandardmi. Samozrejme k tomu pristupujeme s pokorou a do určitej miery nás to zaväzuje byť ešte lepšími,“; hovorí riaditeľ hotela Peter Mudrý.
Päť hviezdičiek v praxi bude znamenať, že v Lomnici pribudnú služby, ktoré sú s touto úrovňou tradične spojené – napríklad večerná odostieľka, teda pripravenie izby na spánok (odostlatie postele a refresh kupeľne), služby portiera, ktorý pomôže vystúpiť z auta, presunúť batožinu do/z hotela pri check-ine a check-oute, zaparkuje auto hosťa a odprevadí ho priamo do izby. K ďalším patrí predĺženej otváracej doby kaviarne, služby Guest Relations Managera a nadštandardné služby práčovne.
Hotel Lomnica nie je súčasťou žiadnej hotelovej siete, preto jeho ambíciou nie je porovnávanie sa s najznámejšími a najluxusnejšími značkami. Svoje poslanie si zadefinoval jednoducho – pokračovať vo svojej 128-ročnej histórií a hodnotovom dedičstve predkov a v maximálnej možnej miere uspokojovať aj tie najnáročnejšie požiadavky hostí.